Q&A Covid-19

THE WELL SPA ER STENGT INNTIL VIDERE.

Grunnet nye retningslinjer for Viken fylkeskommune, er The Well pålagt å holde spa-avdelingen vår stengt. Her finner du svar på eventuelle spørsmål du måtte ha i forbindelse med dette.

Bookingkontoret holder åpent mandag - fredag kl. 10:00 - 16:00.


Hvor lenge holder The Well spaavdelingen stengt?
- De nye retningslinjene gjelder i perioden 16. mars - 25. april. Vi oppdaterer thewell.no fortløpende med eventuell ny informasjon.
Holder hele The Well stengt?
- Ja, hele The Well holder stengt inntil videre.

Jeg har kjøpt Daypass, hva gjør jeg nå?
- Du kan benytte din bestilling når som helst på ett senere tidspunkt i 2021. Du trenger derfor ikke å kontakte The Well for endring av dato.

Jeg har booket behandling i nærmeste fremtid, hva gjør jeg?
- Dersom du ønsker å endre/kansellere dato kan du kontakte oss per mail til booking@thewell.no for endring/kansellering av dato. Merk mailen tydelig i emnefeltet med «Behandling endring/kansellering».

Hvordan kan jeg kontakte dere i denne perioden?
- Spørsmål og andre henvendelser rettes til post@thewell.no. Vi svarer så fort som mulig, merk deres henvendelser godt i emnefeltet med hva henvendelsen gjelder.

Tar The Well kontakt med de som har booket i nærmeste fremtid?
- Vi kontakter ikke gjester som har Daypass, da denne billetten kan brukes på et senere tidspunkt.

Hvordan avbestiller jeg min booking hos dere?
- Ønsker du å endre/kansellere din booking hos oss ta kontakt via mail til booking@thewell.no

Vil jeg som gjest få refusjon i sin helhet?
- Du som gjest vil få refusjon i sin helhet dersom du ønsker dette ved å sende en godt merket e-post til booking@thewell.no.

Hva gjør jeg med gavekort som utløper i denne perioden?
- Alle gavekort har en automatisk forlengelse på to måneder, dvs. at gavekortet kan brukes inntil to måneder etter oppgitt dato på ditt gavekort. Om ditt gavekort snarlig overgår disse to månedene, kan du bruke gavekortet ditt ved fysisk oppmøte hos oss. Da kan du selv velge om du ønsker å kjøpe produkter, behandling eller inngang lengre frem i tid. Vår behandlingsavdeling er åpen, og du kan bruke gavekortet ditt der.

Når kan jeg som gjest forvente tilbakebetaling?
- Refusjon vil gjøres fortløpende i den stengte perioden, men det vil være ekstra behandlingstid.

Hvordan vet dere at ingen hos dere har vært i smittefaren?
- The Well kan dessverre ikke vite dette, men det er per 16. mars ikke meldt om noen tilfeller.

Kommer dere til å ha nedvask av hele anlegget før dere eventuelt åpner igjen?
- Ja, dette er nødvendig for å unngå smittefare.

Vi beklager ulempene denne nedstengingen medfører. Vi håper på forståelse for situasjonen, og eventuelle forsinkelser. Vi oppdaterer fortløpende med ny informasjon.