The Well er stengt for bading og sauna etter pålegg fra Nordre Follo kommune, som en del av den felles dugnaden for å minimere smitten av Covid-19.

Lurer du på noe i forbindelse med dette, finner du svarene på de mest stilte spørsmålene under her.

Jeg har et gavekort som snart går ut på dato. Hva gjør jeg?

Alle gavekort har en gyldighet på 2 måneder utover datoen som er merket på kortet, og kan benyttes til å kjøpe inngang og behandlinger fremover i tid på vår nettside. Hvis ditt gavekort utløper i perioden vi holder stengt ber vi om at du sender en e-post til gavekort@thewell.no med full kontaktinformasjon og informasjon vedrørende ditt gavekort. Du vil da motta et elektronisk verdikort på e-post.

Gavekort kan også brukes som betalingsmiddel for spabehandling eller produkter fra vår Spa shop.

Gavekort som er utstedt fra Gavefabrikken med utløpsdato 31.12.2020 er gyldige tom. 30.06.2021. 

Hvilke deler av The Well er stengt?

The Well er blitt pålagt av Nordre Follo kommune å stenge tilbudet som omfatter bading og sauna.

Behandlingsavdelingen holder fortsatt åpent som normalt, og du kan booke behandling online her

Hvordan kommer jeg i kontakt med The Well?

Telefon og mail besvares i tidsrommet kl. 10:00 - 17:00. Henvend deg på telefon 480 44 888 eller på mail til post@thewell.no

Jeg har kjøpt Daypass / spapakke for å bruke i november, hva gjør jeg nå?

Du kan benytte din bestilling når som helst innenfor et år fra datoen du har bestilt ditt opphold på The Well. Det vil si at hvis du skulle ha besøkt The Well 15.11.2020 kan du benytte bestillingen til og med 15.11.2021.

Når du har bestemt deg for hvilken dato du ønsker å besøk The Well, ber vi deg om å ta kontakt med oss på booking@thewell.no slik at vi kan booke deg inn.

Jeg har klippekort som går ut i perioden The Well holder stengt, hva gjør jeg?

Hvis du ikke får brukt opp klippekortet ditt fordi The Well holder stengt, ber vi deg om å ta kontakt med oss på post@thewell.no

Kjører The Well bussen fortsatt?

Nei, det gjør den ikke.