HER FINNER DU SVAR PÅ DE MEST STILTE SPØRSMÅLENE I FORBINDELSE MED AT THE WELL HOLDER MIDLERTIDIG STENGT

Når åpner The Well?

Behandlingsavdelingen på The Well åpner igjen mandag 27. april, og du kan  boooke behandling på nett.

Resten av The Well åpner alle sine fasiliteter mandag 15. juni.

Hvordan kommer jeg i kontakt med The Well?

Telefon og mail besvares i tidsrommet kl. 11:00 - 17:00. Henvend deg på telefon 480 44 888 eller på mail til post@thewell.no

Jeg har kjøpt Day Pass / spapakke for å bruke i mars, april eller mai, hva gjør jeg nå?

Du kan benytte din bestilling når som helst på et senere tidspunkt i 2020. Derfor trenger du ikke å kontakte The Well for endring av dato. 

Jeg har bestilt og betalt behandling på nett, hvordan endrer jeg dato?

Kontakt oss på mail eller telefon for å booke om til nytt tidspunkt for behandling.

Jeg har booket behandling, men ikke betalt, hvordan endrer jeg dato?

Ubetalte behandlinger kan bookes om til et nytt tidspunkt.

Hva gjør jeg med gavekort som utløper i nær fremtid?

Alle gavekort har en gyldighet på 2 måneder utover datoen som er merket på kortet, og kan benyttes til å kjøpe besøk og behandlinger fremover i tid på vår nettside. Hvis ditt gavekort likevel utløper i perioden vi holder stengt ber vi om at du sender en e-post til gavekort@thewell.nomed full kontaktinformasjon og informasjon vedrørende ditt gavekort. Du vil motta et elektronisk verdikort på e-post etter at vi har åpnet igjen.

For spørsmål som haster angående refusjoner, vennligst kontakt okonomi@thewell.no