HER FINNER DU SVAR PÅ DE MEST STILTE SPØRSMÅLENE I FORBINDELSE MED AT THE WELL HOLDER MIDLERTIDIG STENGT

Hvor lenge holder The Well stengt?

The Well er midlertidig stengt fra kl. 18:00 den 12. mars, og vi holder stengt i en foreløpig ubestemt periode. 

Jeg har kjøpt Day Pass / spapakke for å bruke i mars eller april, hva gjør jeg nå?

Du kan benytte din bestilling når som helst på et senere tidspunkt i 2020. Derfor trenger du ikke å kontakte The Well for endring av dato. 

Jeg har bestilt og betalt behandling på nett, hvordan endrer jeg dato?

Følg med på våre hjemmesider og kontakt oss så fort vi er operative igjen for å booke om til nytt tidspunkt for behandling.

Jeg har booket behandling, men ikke betalt, hvordan endrer jeg dato?

Ubetalte behandlinger kan bookes opp igjen så fort The Well åpner igjen.

Hva gjør jeg med gavekort som utløper i nær fremtid?

Alle gavekort har en gyldighet på 2 måneder utover datoen som er merket på kortet, og kan benyttes til å kjøpe besøk og behandlinger fremover i tid på vår nettside. Hvis ditt gavekort likevel utløper i perioden vi holder stengt ber vi om at du sender en e-post til gavekort@thewell.nomed full kontaktinformasjon og informasjon vedrørende ditt gavekort. Du vil motta et elektronisk verdikort på e-post etter at vi har åpnet igjen.

For spørsmål som haster angående refusjoner, vennligst kontakt okonomi@thewell.no