Vi tar vare på de som følger oss

Motta eksklusive tilbud og trekninger


Lukk søk
Enlish German

Wellness Week 10.-16. september

Velkommen til Wellness Week på The Well. Gi deg selv en time out der du setter fokus på helse og velvære og finner tilbake til kilden for ro. 

Opplev Wellness Week

Prøv noen av våre ritualer:

  • Smak av Watsu – 10 min 195,- (man-fre) i varmkulp
  • Smak av Banja – 15 min. 295,- (man-fre) i urtesauna
  • Gruppebanja på mandag, onsdag og fredag kveld i skogsauna. Dette er inkludert i inngangsbilletten. 

Banja

Russisk saunarituale i særklasse 

 

Det russiske saunarituale Banja foregår i Urte Saunaen som er varmet opp til behagelige 75 grader. Saunamesteren som utfører ritualet bruker en venik, et bjørkeris dyppet i varmt vann til å massere og kna hele kroppen. Varmen i saunaen og de eteriske oljene fra bjørkeriset stimulerer blodsirkulasjonen, og behandlingen oppleves både som avslappende og oppfriskende. 

Watsu

Opplev total avslapning i vann

Watsu er en passiv bevegelsesbasert behandling. På The Well gjennomføres Watsu i Varmkulpen, i deilig, varmt vann på 35 grader.

Under en behandling flyter du vektløst i det varme vannet mens Watsu terapeut Franziska fører deg sakte gjennom vannet og følger naturlige bevegelsesmønstre i kroppen. Du slapper godt av mens kroppen strekkes og tøyes og du får behagelig trykkpunktsmassasje. Under hele behandlingen holdes hodet ditt over vannflaten.

Yoga

  • Torsdag 13.9. Yoga med Marthe Fjellberg Magerøy
    • kl 18 | 60 min. Vinyasa
    • Kl 19 | 60 min. Gentle Flow

  • Lørdag 15.9. Yoga med Christian Andvik
    • Kl. 12 | 60 min. Flow Yoga
    • Kl. 13 | 45 min. Mindfulness/avspenning
    • Kl. 14 | 60 min. Release & Relax

  • Søndag 16.9. Yoga med Marthe Fjellberg Magerøy
    • kl 14 | 60 min. Vinyasa
    • Kl 15 | 45 min. Meditasjon

Flow Yoga:
I Flow Yoga timen jobber du med dype pust, skaper åpning i ledd, sirkulasjon og varme i kroppen og har tid for dyp avspenning.

Release & Relax:
I Release & Relax timen fokuserer du på å aktivere det parasympatiske nervesystemet gjennom ulike hvilestillinger og pusteøvelser. Du opplever en dyp avspenning.

Mindfulness:
En time med fokus på avspenning, hviling og tilstedeværelse.

Vinyasa:
I denne yogatimen beveger vi oss i en flyt med kropp og pust, alle øvelsene er satt sammen til forskjellige sekvenser. Vi styrker kroppen samtidig som vi strekker muskulaturen, og beveger oss i takt med pustens rytme. En god klasse for å få i gang sirkulasjon, varme og pust, og bli mer tilstede i kropp og sinn.

Gentle Flow:
I denne timen beveger vi oss gjennom en myk flyt-praksis, med fokus på å mykne opp og styrke forsiktig, vi tar oss god tid til å puste og observere kroppen med mindfulness, i liggende, sittende og stående øvelser. Denne timen passer godt for alle, også for deg som ikke har så mye erfaring med yoga fra før.

Meditasjon:
En time der du vender fokus innover og opplever avspenning og tilstedeværelse.