NO MORE BORING
MEETINGS
La deg imponere av en banebrytende arena for eventer, møter & gruppesamlinger. Uansett anledning vil arrangementet overgå dine forventninger. Her skapes magiske øyeblikk, spektakulære arrangementer og unike opplevelser.
NO MORE BORING
MEETINGS
La deg imponere av en banebrytende arena for eventer, møter & gruppesamlinger. Uansett anledning vil arrangementet overgå dine forventninger. Her skapes magiske øyeblikk, spektakulære arrangementer og unike opplevelser.
Pris per person, per dag
Konferansepakken inkluderer:
• Leie av 1 stk. møtelokale
• Dagens 2-retters lunsj
• A Well Start – Fruktsalat, noe søtt & The Well juice ved møtestart
• Dagens energirike pause – serveres kl.15.00
Alle konferanseopphold inkluderer kaffe, te og vann under møtet.
DAGPAKKE INKLUDERT LUNSJ OG 5-RETTERS MIDDAG I RESTAURANT MORI
Pakken inneholder:
• Leie av 1 stk. møtelokale en dag
• Dagens 2-retters lunsj i restaurant Brasseriet eller bentobox servert i møterommet.
• Kaffe/te/vann under møtet
• A Well Start (Fruktsalat, noe hjemmelaget søtt og ferskpresset The Well juice står klart ved møtestart)
• Dagens energirike pause servering – serveres Kl. 15
• Kursvertinne/vert tilgjengelig
• Åpent wifi og moderne AV – utstyr
• Notatbok/blokk og penner i møtelokalet
• MIDDAG, 5-retter tasting/sharing meny i Restaurant MORI
DAGPAKKE INKLUDERT LUNSJ OG 5-RETTERS MIDDAG I RESTAURANT MORI OG INNGANG SPA MED RITUALE
Pakken inneholder:
• Leie av 1 stk. møtelokale en dag
• Dagens 2-retters lunsj i restaurant Brasseriet eller bentobox servert i møterommet.
• Kaffe/te/vann under møtet
• A Well Start (Fruktsalat, noe hjemmelaget søtt og ferskpresset The Well juice står klart ved møtestart)
• Dagens energirike pause servering – serveres Kl. 15
• Kursvertinne/vert tilgjengelig
• Åpent wifi og moderne AV – utstyr
• Notatbok/blokk og penner i møtelokalet
•MIDDAG, 5-retter tasting/sharing meny i Restaurant MORI
• Inngang til spa med privat/eksklusivt grupperituale
Put your signature touch on your next gathering by utilizing exciting meeting rooms, lounges, and uniquely decorated spaces.
Be inspired by the art, atmosphere, and give your participants an event they will never forget.